bihamta
 
 
چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 14:51 ::  نويسنده : باران

دوست داشتن  یعنی یک دنیایی خیالی و پر هوس . من دیگر کسی رو دوست ندارم و از کلمه دوست داشتن متنفرم. البته یک ادم کم ارزش باعثه شد من این حس برام بوجود امده.البته یک روزی نتیجه این کاروشو مبینه. اون کلمه شو اصلا یادم نمینره. اخررررررررر تنفر دارم ازش. من تو زندگی نسبت به کسی تنفر نداشتم و این حسو درک نمی کردم ولی الان این حسو تجربه کردم



نظرات شما عزیزان:

بی همتا
ساعت14:36---3 اسفند 1390

باران و چتر و شال و شنل بود و ما دو تا…


جوی و دو جفت چکمه و گِل بود و ما دو تا…


وقتی نگاه من به تو افتاد، سرنوشت


تصدیق گفته‌های «هِگِل» بود و ما دو تا…


روز قرارِ اوّل و میز و سکوت و چای


سنگینی هوای هتل بود و ما دو تا


افتاد روی میز ورق‌های سرنوشت


فنجان و فال و بی‌بی و دِل بود و ما دو تا


کم‌کم زمانه داشت به هم می‌رساندمان


در کوچه ساز و تمبک و کِل بود و ما دو تا…


تا آفتاب زد همه جا تار شد برام


دنیا چه‌قدر سرد و کسل بود و ما دو تا،


از خواب می‌پریم که این ماجرا فقط


یک آرزوی مانده به دِل بود و ما دو تا…



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


دوست خوب داشتن بهتر از تنهایی و تنهایی بهتر از با هر کس بودن است
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان bihamta و آدرس baran61.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 98
بازدید کل : 14094
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1